پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

شاگرد یحیی گل‌محمدی به استقلال می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۷۴۱۶۲
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
  • ۳
شاگرد یحیی گل‌محمدی به استقلال می‌رود؟
مورایس باید روی نام ۲ بازیکن تیمش خط قرمز بکشد و احتمالا این ۲ بازیکن استقلالی شوند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، سپاهان در فصل نقل و انتقالات فعالیت ویژه‌ای داشت و گرچه هواداران این تیم از خریدهای ساکت برای مورایس ناراضی هستند، اما به نظر می رسد سپاهان این فصل اصلی ترین رقیب پرسپولیس خواهدبود.

با جذب ستارگانی مثل رضا اسدی، هادی محمدی، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان، اما مورایس باید نام ۲ بازیکن تیمش را مازاد اعلام کند زیرا فهرست بالای ۲۳ سال تیمش پر شده است.

شنیده ها از اصفهان حکایت از آن دارد که مورایس می خواهد محمدرضا حسینی و محمد علی نژاد را مازاد کند تا هادی محمدی و عیسی آل کثیر را به لیست تیمش بیافزاید‌‌.

نکته جالب توجه اینکه ایجنت حسینی که فصل قبل او را به گل گهر برده‌بود، این فصل می خواهد با جدایی از سپاهان، این بازیکن را به استقلال ببرد‌. نکونام که جدایی ستارگان تیمش را نظاره کرده، بدش نمی‌آید حسینی و علی نژاد را جذب کند‌ هرچند حسینی نه در سپاهان و نه در گل گهر این فصل‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته است.

نکته جالب اینکه حسینی در ذوب سابقه کار زیر نظر یحیی گل‌محمدی را در کارنامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
0
2
عزیز الکی بازار گرمی نکن این دوتا اگه خوب بودن مورایس نگهشون می‌داشت ،بیخود برای بازار گرمی اسم استقلال و نیار
فولاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
1
2
داره لاشه خری میکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
0
0
هرچی بازیکن بنجل و مازاد تیم های دیگه برای استقلال بعد لنگ سوگولی همه بازیکنان را درو کند و پنجره بسته شود اگر این اتفاقات از پیش تعیین شده نیست چرا قبل از از بازیکن گیری لنگ پنجره دو تیم بسته نشد انشاالله و به امید خدا با کمک وزیر و 150 میلیاردش میرید و عربستانی ها سوراختون میکنند دست از پا درازتر برمیگردید‌?
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->